Capcom presents a fresh and original undersea exploration game, filled with unique visual and audio experiences for you to discover.
Manage your oxygen reserves as you make your way through this magnificent underwater world teeming with life. Maintain your suit's pressure resistance as you proceed deeper into the ruins of past civilisations. This hauntingly beautiful aquascape is truly the final frontier for this intrepid last aquanaut.
We hope you'll enjoy this incredible adventure — the result of Capcom's signature creativity and design.