Originally released in 1992, Cyber Citizen Shockman 3: The princess from another world brings another blast from the past!
After Sonya wins a big prize in the lottery, she and Arnold travel to a tropical southern island to enjoy some well-deserved holidays.
Unable to just sit around and do nothing while chaos unfolds, Arnold and Sonya transform into Shockman and head to battle this new mysterious enemy!
Anew mysterious enemy threatens the world once again! Only one hero can save the world... Shockman!
Join bionic heroes Raita and Azuki as they face all kinds of dangerous enemies to save humanity.
Is this heroic task too much for you? Then join forces with a friend for some classic-style action!