Shovel Knight Pocket Dungeon
Join your mysterious guide Puzzle Knight as you shovel through scads of foes, procure new equipment, and battle bosses both familiar and new. Explore a tale with endless twists and turns, quest as your favorite heroes, and even challenge a friend for fast-paced head-to-head competition in Shovel Knight Pocket Dungeon!