Shovel Knight: Treasure Trove
Shovel Knight: Treasure Trove is the full and complete edition of Shovel Knight, a sweeping classic action-adventure game series with awesome gameplay, memorable characters, and an 8-bit retro aesthetic! Run, jump, and battle as Shovel Knight, wielder of the Shovel Blade, in a quest for his lost beloved. Take down the nefarious knights of the Order of No Quarter and confront their menacing leader, The Enchantress.
But that’s not everything! Shovel Knight: Treasure Trove also features four additional games all unto themselves! Take control of Plague Knight, Specter Knight, and King Knight on adventures of their own or battle each other in a local four player Showdown. Together, they form a grand and sweeping saga!
With Shovel Knight: Treasure Trove, you get it all. Play with a friend in Shovel of Hope's cooperative campaign, test your mettle in full-featured challenge modes, battle together in Showdown, and change the game with Body Swap mode. Uphold the virtues of Shovelry, earn relics and riches, and discover the true meaning of shovel justice!