Shut Eye on Nintendo Switch - now with refreshed graphics and gameplay!
Play as a young child, who is away from her parents. The girl has suffered from anxiety most of her life, which lead to confusion and an exuberant imagination. When the lights go out, and the moon comes out, it's when the story begins.
Survive the night and keep your anxiety level down, as throughout the night you will experience the true meaning of what a child's imagination can be.