Spring is in the air. Can you feel it?
Sir Lovelot surely can, and he's determined to roam the four corners of Lululand, from castle to castle, to find the love of his life!
The game boasts over 40 hand-crafted levels of platforming goodness, from rope climbing and wall sliding to high jumping and water diving. Sir Lovelot can hold his breath really really long!