SIX SIDES OF THE WORLD – ALL HAIL THE PUZZLE LORD!
“Six Sides of the World” is a puzzle videogame that takes you into an intergalactic journey through different star systems riddled with brain-racking challenges.
Six Sides of the World presents you a series of star systems to be explored. Each one is comprised by different puzzles that introduce new and more challenging mechanics. But the most interesting feature of this is that these star systems can be navigated linearly, following an easier predetermined path; or you can make a detour if you are brave enough. Some of the puzzles will present more than one possible solution, enabling you to achieve a more difficult victory, that will unlock new extra puzzles.
Maigo is an explorer who’s about to discover something far bigger than he expects. As he navigates through space, facing increasingly difficult puzzles, he starts to understand he’s tapping over something transcendent. Some questions arise: who has created all these worlds? What motivates this intergalactic architect? There’s an utter plan beyond all this? It is a test? A mean to protect something? In seek of the truth Maigo will have to overcome all the challenges to meet this kind of… PUZZLE GOD.