SkateCat
Step into the paws of SkateCat and brace yourself for an adrenaline-fueled escapade through Nekocity, a once peaceful haven now besieged by monstrous invaders from another dimension. As the chosen feline hero, it's up to you to restore harmony to this vibrant world.
Created by SJ Games, SkateCat brings classic platforming action directly to you. Featuring meticulously crafted levels and unforgettable boss encounters. Prepare to unleash your inner skater and save Nekocity from certain doom in this epic adventure of feline proportions.