Skatemasta Tcheco
Tcheco is back for another herculean journey on his shiny new skateboard. Survive bigger and crazier auto-scrolling stages as you smash and flip over everything that tries to stop Tcheco in his tracks! From beaches and cityscapes to a sports stadium and even the moon, traverse a vibrant selection of stages in any order as you roll your way to victory.