Skelly Selest
Prophecy foretells that one day Hell shall runneth over and the evil dead will spill onto thy Earth. Only the Selestial Order can halt the depraved Hellion tide. Skelly Selest is a score-attack slash dash run ‘n’ gun-athon that places players in the skeletal shoes of a Heavenly Keeper. Take on procedurally-generated gauntlets of hellspawn and bosses, and – with precise fighting prowess – defeat the sinful horrors that lurk in the depths of Hell.