Ski Jump Challenge
Presenting Ski Jump Challenge, the game that’s so playable, you’ll never want to stop playing.
It’s so easy anybody can play it and so realistic that you can control all the actions of your ski jumper.
You can feel like you’re watching a real ski jumping competition thanks to detailed graphics, advanced physics system and realistic sounds! Ideal for Winter Olympics!