Skull Rogue
Skull Rogue is a rogue-like RPG inspired by the classics. Start with an ordinary skeleton and skill up to an incredible warrior. Dive into a world of eternal battles and endless progression. The further you are, the harder and more unique your enemies become...and so do you!