Sky: Children of the Light
From the award-winning creators behind Journey (2013 Game of The Year) and the highly-acclaimed Flower, comes a ground-breaking social adventure that is set to warm your hearts. Welcome to the enchanting world of Sky, a beautifully-animated kingdom waiting to be explored by you and your loved ones.
In Sky, we arrive as the Children of the Light, spreading hope through the desolate kingdom to return fallen Stars to their constellations.