Sky Gamblers: Storm Raiders
Participate in visceral dogfights, protect cities and fleets, bomb enemy structures and even fly through tunnels. Everything is set up in accurately recreated real life locations like Pearl Harbor, Coast of Dover, Midway, Germany and France.
Take off and land on landing strips and carriers. You will fly in fully recreated cities with realistic weather, accurate atmospheric scattering with aerial perspective and highly detailed planes with interactive cockpits.
Invite your friends to play online*! Choose between cooperative and competitive modes: Survival, Last Man Standing, Free Flight, Free for All, Team Match, Capture the Flag and the new Assault.