Slap City
Choose from a pile of Ludosity-related characters like Ittle Dew and Princess Remedy, and throw down on stages ranging from competitive to absurd. With a humorous style, customizable controls, online crossplay, single-player story modes, and a farcical amount of bonus content, Slap City is fun for all players.
Take a break with Slap Ball, the sporty mode where the ball is worth more points the more you punch it, or learn the city's dark secrets in one of eight Story mode campaigns. Welcome to Slap City!