Slime 3K: Rise Against Despot
Slime 3K adds strategic depth and more creative experimentation to the survivor-like formula by introducing a deep deckbuilding system. Unlock, upgrade, mix and match your cards to stock up an impressive arsenal of zany weapons and traits. Create the perfect bloodbath loadout for each run!
Your enemies get stronger every minute, and so should you! Explore tons of fun approaches to good ol' annihilation — electrocute everyone, throw acid on the floor, mow down puny humans with an AK-47, summon zombies, or throw explosive watermelons!