Snooker Blitz
Play Snooker with friends for free in Snooker Blitz. .The only online Snooker game you ever need.
The world is ready for a truly unique Snooker game! Challenge your friends, enter pool tournaments, and go head to head against other players in real-time. Shoot Snooker with ultra-realistic physics, breath-taking graphics, and have more fun than you’ve ever had in real life!
Download Snooker Blitz for free today, and enjoy a unique concept with super easy controls, and fun and intuitive gameplay!