WIN AND YOUR PLANET BECOME FREEDOM!
SoccerDie: Cosmic Cup is a love-letter to classic arcade and bullet hell titles that features the most accurate soccer simulation specifically created to support land mines, giant brains, stompy dinos, colorful ghosts, unreasonable tanks, and at least one vampire.