Sokocat - Combo
Sokocat – Combo, brings two games from the series, Sokocat Islands and Sokocat Dungeon, a puzzle game that requires the player to push stone blocks to the correct position to reach the end of the level.
Sokocat Islands brings a tropical themed adventure; solve minimalist puzzles while listening to the sea and a relaxing soundtrack. Sokocat Dungeon, in the other hand, brings a mysterious adventure, Kitten Jone (the cat) now has to find artifacts in the dungeons of a castle.