From the creators of the award-winning Hyper Light Drifter comes the high-speed and gravity-bending world of Solar Ash.
Set amidst a surreal dreamscape filled with long-abandoned ruins of great civilizations past, you play as Rei, a Voidrunner determined to stop at nothing to save her planet from falling prey to the Ultravoid’s path of eternal hunger.
In this highly stylized action adventure unlike no other, will Rei persevere and make her way through the deadly encounters of this ravenous void in order to save her home? Will she learn the truth about these massive beasts that roam this strange land and uncover the mysteries of the Starseed and Echo?