Solar Flux
Galaxies are in turmoil as their suns are dying. The Solar Galaxy Federation has deployed vast Flux Accumulator ships to collect plasma and restore the suns’ equilibrium in each nebula.
Solar Flux is a unique space puzzle game where you journey across the universe using both puzzle solving and dexterity skills to bring order to the cosmos. Supernovas, Asteroid Fields, Meteors and Black Holes are just some of the challenges you will encounter as you sail your ship through the solar flares of each imploding sun.