Enjoy the cool classic single-player card game, Solitaire Klondike!
Play data such as time, and clear rate will be recorded in detail per difficulty level in Random Mode!
Experience 300 stages in either Mode 1 or Mode 3, via Stage Mode. Get a feeling of achievement different to Random Mode.