Solitaire Master VS
Solitaire Master VS is the classic card game you already love, packed up with tons of colorful cards and backgrounds to customize your experience.
Play classic whenever you’re bored or want to flex your brain. And if you seek the challenge - play VS mode to compete against real players across the globe.