Solstice Chronicles: MIA
In a dead colony on Mars a corporate marine is left far behind enemy lines. With the unlikely help of an insurgent drone, he faces a battle for survival against an army of murderous, mindless mutants... and worse things.
Decimate the mutant onslaught with upgradeable weaponry, including shotguns, rocket launchers and more, as well as special Heavy weapons like the autocannon and flamethrower, which will obliterate everything in their path. Develop your own skill tree from across four classes - Assault, Demolition, Hellfire, and Terminator - to become the ultimate instrument of destruction.
Tackle the Story, with 20 levels of intense action and entertaining cutscenes. Or head into Survival, where you battle wave after wave of enemies.
Whatever the mode you can also team up with a friend in local co-op, a Nintendo Switch exclusive feature; it’s perfect for playing with a buddy anytime, anywhere!