Son of a Gun
Son of a Gun is an intense action packed top down shooter full of bullets, blood and explosions. Collect and manage your guns and grenades to fight swarming bugs, gigantic robots, slimy monsters and even space ghosts. Select one of 6 characters and upgrade them while progressing through the single player campaign. Overwhelming enemies can be sometimes dealt with by the prototype time-bending device.
You'll fight in the heart of the distant planets with versatile biomes. Each with their own unique environment and challenges - reach a target area, unlock base gates, download data from data-pylons or survive the horde's attack.
Face over 20 different enemy types with swarming bugs, zombie-like creatures, auto-turrets, gigantic robots, horrific degenerations, slimy monsters and even space ghosts.