Space Cows
Space Cows is a cheesy twin-stick shooter featuring weaponized toilet plunger and intense zero gravity combat. Shoot, dash and wobble in slow motion to save cows and lay vengeance upon an evil corporation.
Crazy combat: Armed with a toilet plunger move your naked butt and whack 2165 mootants. Fart away from harm, unleash rage to obliterate enemies and mess with time. Be the plunger danger.
Space tactics: Physics-infused swarm patterns require spontaneous approaches and sharp reflexes.