Space Raft
Join the band on their quest to retrieve the master tapes of their new record "Positively Space Raft" from the clutches of their jealous ex-bass player Srini!
Get behind the wheel of the Space Raft Van and steer the band past obstacles while navigating through traffic. Take control of your favourite band member and clear the screen of sandwiches to thwart the plans of the meddling Srinimania!
An 8-bit adventure designed specifically for music lovers! Recover the stolen master tapes! Release the new Space Raft record! Road trip!
– Recognisable people and places from the Milwaukee independent music scene, including DMR alumni!