Space Warlord Organ Trading Simulator
Everyone has them, and everyone wants them. You are an Organ Trader, the funnel for fleshy meat parts into a strange, evolving, and desperate universe full of clients.
This is Space Warlord Organ Trading Simulator: the sci-fi body horror market tycoon you didn't know you needed.