Ghosts are into all sorts of things.
Have you ever wanted to have deep, meaningful conversations with a smoldering poltergeist who terrorizes rich men in Vegas? How about a ghost dog looking for his owner? Or maybe you'd rather rob a bank?
Part horror, part comedy, and kinda sorta heartbreaking, Speed Dating for Ghosts is a game like no other about finding companionship and closure in the afterlife.
Based on what you say and how you say it, some dates may turn ugly. Not everyone gets along, even in the afterlife. Rue Morgue's Best Indie Game of 2018 is finally on the Nintendo Switch. For the first time, you can date Gary, Hattie, Kyo, and so many other spooky customers on the bus, on the couch, in a library, wherever you take your game!