Spell Casting is a line drawing puzzle game in which you are a young wizard learning spells in the comfort of your home thanks to Wizardly Distance Education offered by the prestigious Magical Education Of Wizards School!
Practice casting spells by tracing out the patterns in the spell books using your fingers. Earn a 3 star rating in each practice spell to unlock the exam for that book.
You'll need to remember the previously learned spell shapes to pass the exam and unlock new spell books!
Spell Casting is fun for all ages and family friendly. Play just for fun or try to achieve 5 stars in all the spells and exams.