Dig into this deep match-3 expedition!
Take a dive underground, search for your grandpa's lost items, and collect precious stones to help the villagers around town rebuild Farnsbury.
Explore 25 enormous areas of the old mine, solve over 90 cave challenge rooms, uncover secret areas, and unlock dozens of new upgrades and power-ups.