Spencer
The game is a classic Jump´n Run with challenging levels and enemies. Find missing items, destroy enemies, collect coins and diamonds.
Spencer is an intergalactic traveler who crashed his spaceship on Earth. Alien monsters, stowaways, have broken out and stole important parts to repair the spaceship. Help Spencer to get the missing items for his ship. Destroy enemies, collect coins and diamonds to cover all tracks on earth.