SpiderSolitaire BLACK
The classic card game Spider Solitaire has been arranged in cool style! 300 stages in Stage mode, plus a Random mode!
In Random mode, your play records such as time and clear rate will be recorded in detail per difficulty level.
In Stage mode, 300 stages in different difficulty levels are available. Try Hard Mode if you want a challenge!