Spirit Hunters: Infinite Horde
Spirit Hunters: Infinite Horde is a rogue-lite, action game in which you fight huge waves of monsters using passive attacks and abilities. Slay thousands and thousands of endlessly encroaching monsters to stay alive! Collect souls to level up and to increase your power and abilities both in the field and in the Oracle’s vast, permanent upgrade system.
Become a god in minutes by learning the abilities you can obtain when you level up and how they grow in power. Combine many different powerful attacks to take down the hordes!