Spirit Roots
Your destination is on the outskirts of the stellar system, where a hundred years conflict created a unique situation: the small remaining parts of the two fighting planets had to be stitched together to create a surviving larger one. Welcome to the Stitched-Together Planet!
Both populations agreed on one condition that should never be broken: nobody can cross the border that separates them. But what exactly happens if someone breaks the rule? That’s what you will find out!
Run, jump, fight, avoid traps, collect coins and beat bosses in this fun and family-friendly platformer adventure. In each of the 5 worlds you will discover new challenges and enemies and evolve in unique and fantastic sceneries.