Spooky Chase
Every year we play scary games for the Halloween season. Running away from monsters, zombies, ghosts, and the list goes on.
You are your enemy! In Spooky Chase, every movement you make towards the flag is recorded and then replicated by the monsters. The more flags you collect, more enemies will show on the map!