Spy Chameleon
Spy Chameleon is an arcade-puzzle game where the player must avoid being seen thanks to the chameleon's ability to change colours and camouflage.
Through five missions and 75 levels, the player will discover different enemies and abilities to complete these super-secret missions: taking photos of a celebrity with her lover and stealing the secret formula of a successful soft drink are just two examples.