Spy Fox in "Dry Cereal"
The Plot: William the Kid has nearly completed his dastardly plan to cow-nap all the worlds supply of milk!
The Mission: The super-suave agent, SPY Fox, must find Mr. Udderly, rescue all the cows, and stop William the Kid from depleting the worlds supply of milk. Using ingenious SPY gadgets, keen wits, and daring moves, SPY Fox, jumps out on an udderly exhilarating adventure!