Spy Guy Hidden Objects Deluxe Edition
Welcome to charming Treflik City - a picturesque town inhabited by Trefliks. Although it is a small and friendly town, sometimes even here the residents need the support of a detective. That's when Spy Guy comes to the rescue - a super detective who is able to solve any mystery and catch any criminal in town. However, he won't succeed without your help! In addition to the exciting spy missions we want to present in the game, our game offers unique visuals created by a talented team of artists. The whole game is precisely designed, with hand-drawn details, where the player's task is to find hidden objects in the game's scenery.
Dive into the detective adventure of Spy Guy Hidden Objects Deluxe and beat up to 120 animated, secret-filled levels. Follow the clues as you uncover the secrets of the city. Test your perceptiveness and detective skills, train your focus and concentration.
In addition to the basic Spy Guy Hidden Objects Deluxe map, detective challenges await you on the Sopot, Germany map and the Christmas board. You'll find hidden objects related to the place, fascinating historical trivia and plenty of puzzles and challenges!
A whole new quality of gameplay in game modes tailored to how you like to play - basic mode, speedrun mode and challenge mode.