Squad Killer
The objective is simple – clear all enemies from the rooms you enter, obtain a key and proceed to the next level. But victory is far from certain as new types of enemies aim to end your run and a boss encounter awaits every five stages. Kill or be killed! Take each one down quickly and strategically to collect coins and buy power-ups to stack the deck in your favor.