Squiggle Drop
Use your creativity and imagination to solve charming physics puzzles by drawing a single shape and watching what unfolds! Complete the objectives of 250 puzzles (with more on the way), each with multiple and often surprising solutions. How you draw your solution is up to you!
Solve puzzles and earn rewards to build your very own Squiggletown! Unlock buildings, cosmetics and various upgrades as you expand your own personal city.