Startide is the new take on the arcade top-down shooter - play as an elite pilot driving the Interstellar Recon Mecha geared with a unique set of weapons and special abilities. Explore the uncharted corners of the galaxy, discover its story and test your skills in epic battles against the most feared space dreadnoughts.