Station 117
In an undisclosed location, somewhere on the floor of the Pacific ocean, is Station 117 - a classified research facility doing totally secret work. Seriously, don’t ask what they’re doing. Sometimes even they don’t know.
As Franklin Gates - genius, billionaire, playboy, amateur marine biologist - you’ve grown up with the stories, never really believing them to be true.