Steampunk Tower 2 is a unique tower defense game set in the alternative Steampunk universe.
There is a dragged-out world war with the enemy never seen before. Lord Bingham is coming back to the world arena and he needs a skilled commander.
There is a secret base hidden in the mountains of Spain, with ginormous aircraft Carrier transporting the Battle Tower under your authority and also a team of specialists who execute special assignments.