Storm Tale 2
Sharpen your sword and take up your bow - it’s time to fight back a powerful sorcerer and his mighty dragon. Join Griffri, the wizard, on a quest to not only rebuild his village, but to put an end to the perilous reign of evil that threatens the realm. Play bonus mini-games with cool 3D hidden object scenes and jigsaw puzzles. Beat the obstacles and win many trophies on your journey through this addictive match 3 game. Bring the peace back to this fabulous land. Are you ready for an adventure?