The sequel to "Stray Cat Doors" is finally here!
This is a stage clearing type escape adventure game where you have to solve puzzles with cute characters.
If you find it difficult to solve the riddles, there is a hint function, so even beginners of adventure games can enjoy the game.
In addition, a variety of new features have been added, including the ability to change your character's clothes, redecorate your room and change the background music.