Strike Force 2 - Terrorist Hunt
You are a member of the Strike Force Unit. Your objective is to rescue our agent and combat the terrorist organization. Gear up with a modern arsenal of machine guns, assault rifles, sniper rifles and pistols and fulfill your objective.