SubaraCity
SubaraCity on Nintendo Switch offers a new twist for puzzle game fans, combining careful planning with relaxing gameplay. You’re not just matching blocks, but you’re city building at the same time!
On Nintendo Switch, the game can be played on the TV with the controller, or you can even play in portable mode and use touch controls.