Endless number of sudoku puzzles to explore. Sudoku Master - Classic Sudoku has different sudoku puzzles and comes in four difficulty levels: easy, medium, hard sudoku and sudoku expert levels. Sudoku kingdom for all kinds of sudoku players!
Sudoku Master - Classic Sudoku is a sudoku that has some options to make this game suitable for all sudoku players! Whether you choose to relax or keep the mind active, pass the time in a pleasant way with a sudoku game!
Mistake counter - Can you get the final sudoku solution by making no more than 3 mistakes? Let’s try! The mistake counter will help you.
Number-First input method - Tap and hold the number to lock it and use it for multiple cells.
Auto-Check for mistakes - to see your mistakes as you go. It marks numbers that fail to match the final sudoku solution.
Count and hide used numbers - Mark how many times a number is yet to be used in the sudoku and then hide it once it’s used completely.
Auto-Save - Never lose your progress! With auto-save you can stop and continue solving sudoku puzzles anytime.
Auto remove notes - Once a number is used in a cell, that number is removed from all notes in a row, column and block.