Suguru Nature
The cells in each puzzle grid are divided into groups, and each group contains the numbers from 1 to N, where N is the number of cells in the group. Thus, a group containing 5 cells will contain numbers from 1 to 5. The second rule is that no two adjacent cells, including diagonal, can contain the same number.